Hírek
Tudod, mi az az ESG és miért érint téged? – MBSZ fenntarthatósági kisokos 1.
Az ESG fogalma egyre több vállalat működése kapcsán felmerül, hiszen a környezeti és fenntarthatósági szempontok az üzleti életben mára megkerülhetetlenné váltak. Fontos felismerni, hogy ez
Az akadálymentesség egy megkerülhetetlen téma
Belegondoltál már abba, milyen az, amikor valakinek néhány lépcsőfok vagy egy magasabb küszöb kihívást jelent a közlekedésben? És nem kell ehhez feltétlenül kerekesszék, elég egy
Bordélyház, elmegyógyintézet, sportpálya – te hova jársz vásárolni?
Budapest városképe az elmúlt évtizedek során markáns átalakuláson ment keresztül, amelyben kiemelt szerepet játszottak a nagyobb bevásárlóközpontok is. Ezek a létesítmények nem csupán a kereskedelmi
Két keréken, négy keréken – cél a környezetbarát közlekedés
A fővárosban és a vidéki nagyvárosokban egyaránt jelentős fejlődés tapasztalható a mikromobilitási szolgáltatások terén. A fenntartható közlekedés iránti igény folyamatosan nő, és ennek megfelelően bővül
Infláció és vásárlóerő – helyzetjelentés és kilátások
A napokban jelent meg az Egyensúly Intézet 2024 őszi gazdasági előrejelzése, mely az idei év első félévének adatait elemzi, és prognózist ad többek között az
A digitalizáció alakítja a bevásárlóközpontok tereit? – 2024 belsőépítészeti trendjei a kiskereskedelemben
A kiskereskedelmi belsőépítészeti trendek folyamatosan változnak, az üzletek és bevásárlóközpontok térkialakítását a technológiai fejlődés, a változó fogyasztói magatartás és az újonnan megjelenő design filozófiák is
Legyen a bevásárlóközpont az új irodád!
Az utóbbi években a bevásárlóközpontok jelentős átalakuláson mentek keresztül, hiszen a hagyományos kiskereskedelmi tevékenységük mellett egyre szélesebb körű szolgáltatásokat kínálnak. Ezek közé tartoznak a közösségi
A folyamatosan megújuló vásárlási élmény az egyik legfontosabb
Tagjaink folyamatosan törekednek arra, az új márkák mellett új üzletkoncepciókkal, tematikus boltokkal színesítsék portfóliójukat, melyek újszerű vásárlási élményt kínálnak a vásárlóknak. Különösen fontos ez a
A magyar vásárlóerő jócskán elmarad az európai átlagtól
Az átlagos kereskedelmi vásárlóerő Európában 6517 euró fejenként, azonban a 25 vizsgált európai ország között jelentős különbségek vannak a kereskedelemben elköltött kiadásoknál. „A kereskedelmi vásárlóerő
Bevásárlóközpont, mint a kultúra új otthona
Napjainkban a bevásárlóközpontok nem csak kereskedelmi, de közösségi, kulturális központként is működnek, és egyre gyakrabban aktív szerepet vállalnak a képzőművészet támogatásában. Jól példázza ezt az
Sorra újulnak meg a bevásárlóközpontok országszerte
Az 1990-es évek végétől a nagyjából 2010-ig tartó időszakban Magyarországon számos bevásárlóközpont – a jelenlegi állomány mintegy 90%-a – épült, amelyek sorra érik el azt
Mi számít menőnek az Alfa és a Z generáció szerint?
Egy márka – ami lehet egy termék, egy szolgáltatás, de akár egy bevásárlóközpont is – akkor tudja villantani a „cool faktort”, ha folyamatosan kísérletezik, kockázatot
Kis kutya, nagy kutya – bevihetjük a bevásárlóközpontba?
A kutyabarát bevásárlóközpontok egyre népszerűbbek világszerte, és ez alól hazánk sem kivétel. Az állatbarát trend nemcsak a vásárlók, hanem az üzletek és a központok számára
Nem csak a Balaton a király – nyári közösségépítő programok a bevásárlóközpontokban
A bevásárlóközpontokat és kereskedelmi parkokat naponta több tízezer látogató keresi fel. Annak a szemléletnek, mely szerint az üzletközpontok feladata a vásárlók keresleti igényének kielégítése, már
Az Etele Plaza az Év Boltja
Az Etele Plaza érdemelte ki Az Év Bevásárlóközpontja – Fenntarthatósági fejlesztések díjat az Év Boltja 2024 versenyén. A zöld megoldásoknak és a folyamatos finomhangolásnak köszönhetően
Kiemelkedően vevőbarát megoldás – „Az Év Boltja” díjat nyert a KÖKI Bringapontja
Idén először hirdetett pályázati lehetőséget bevásárlóközpontoknak a Store Insider „Az Év Boltja” versenyén. Kiemelkedően vevőbarát megoldás kategóriába lett nyertes a KÖKI Bringapontja, mely 2 éve
Év Boltja 2024 – idén bevásárlóközponti kategóriákkal!
Tizedik alkalommal került megrendezésre az Év Boltja verseny, amely a kiemelkedő FMCG termékeket forgalmazó üzleteket, üzletláncokat díjazza. Szövetségünk több éve szakmai partnere az eseménynek, együttműködésünknek
Irány Hollandia! – tanulmányúton jártunk
Az idei évben Hollandiába szerveztünk tanulmányutat, ahol 4 városba látogattunk el, 3 nap alatt 6 bevásárlóközpontot és egy attraktív, inspiráló városi koncepciót ismerhettünk meg. A