A bevásárlóközpontokat és kereskedelmi parkokat naponta több tízezer látogató keresi fel. Annak a szemléletnek, mely szerint az üzletközpontok feladata a vásárlók keresleti igényének kielégítése, már régen leáldozott. A házak üzemeltetői a komplex élmények megteremtésére törekszenek, és tereiket igyekeznek mindinkább közösségépítő és értékteremtő céllal hasznosítani.
Tagjaink nagy része ezt a szemléletmódot követe készült az idei nyári szezonra is, így Budapesten és vidéken egyaránt változatos programok várják a vásárlókat kedvenc üzleteik mellett. A célcsoport-specifikus rendezvények és a nagyobb tömegeket megszólító események egyaránt növelik a látogatási hajlandóságot és gyakoriságot, így az ilyen típusú befektetés mindig visszamérhető a betérők számában és a forgalomban, az emocionális elköteleződésnek köszönhetően pedig hosszú távon jó eredményeket garantál.
A programkínálatot tekintve szinte mindenhol a sporté a főszerep. Nem is csoda, hiszen idén foci EB és olimpia is van. Több bevásárlóközpont saját szurkolói zónát működtet: Budapesten például a Mammut Tetőn vagy az Auchan Korzó támogatásával az Akvárium lépcsőin izgulhatunk kedvenc csapatainkért, de a kaposvári S-Park is óriás kivetítővel várja a focirajongókat. Aki nem csak nézni szeretné, hanem űzné is a sportokat, az kipróbálhatja a nyíregyházi Korzó jógaóráit, vagy akár a virtuális térben is megmérettetheti magát a kecskeméti Malom központ applikációjában elérhető kosárlabda versenyen vagy a KÖKI online olimpiai játékán.
Természetesen a nyári szünetről sem feledkeztek meg szervezők, így sok helyen gyerek- és családi programok várják a kisebbeket. Az alkalomszerű események – mint például a békéscsabai Csaba Center által szervezett szeptemberig tartó Ugri-bugri Vasárnapok – mellett állandó programokból is választhatnak azok, akik a vásárlás mellett szórakozásra is vágynak: a KÖKI tetőkertjében található dínópark vagy a Campona KockaParkja izgalmas lehetőségeket kínál.