Március 17-én az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Karán tarott előadást szövetségünk főtitkára, Balatoni Judit. A közel 70 hallgatónak szóló programon való részvételre a Marketing, Menedzsment és Módszertani Intézettől érkezett a felkérést.
A Business marketing és eladásmenedzsment tantárgy keretében zajlott prezentáció remek lehetőséget kínált arra, hogy a diákok mélyebb betekintést nyerhessenek a bevásárlóközponti szektor működésébe. Judit előadásában megismerhették az MBSZ tevékenységét és tagi körét, az iparági trendeket és az arra ható főbb gazdasági mutatókat, különös tekintettel a vásárlóerőre és a kiskereskedelmi forgalom alakulására. Szó esett a hazai bevásárlóközpontok típusairól, eloszlásáról, bérlői összetételéről, sőt, azt is megtudhatták a résztvevők, milyen feladatokból és munkakörökből tevődik össze egy kereskedelmi központ üzemeltetése.
Az előadás fő célja a tájékoztatás mellett az volt, hogy bemutassuk a diákoknak a bevásárlóközpont-üzemeltetés izgalmas és szerethető aspektusait, kedvet csinálva ahhoz, hogy szakdolgozatukat erről a területről írják, vagy akár a jövőben karrierjüket is ebben az iparágban kezdjék meg.