Rendezvények
A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének állandó rendezvényei, szakmai találkozói:
1. Hazai és külföldi study tour programok
Hazai bevásárlóközpont látogatások budapesti és vidéki helyszíneken:
-
A bevásárlóközpont látogatások alkalmával 40-50 fő különböző szakterületről – marketing, bérbeadás, üzemeltetés, center manager – érkező szakember részvételével magas színvonalú szakmai találkozó jön létre, melyet egy közös ebéd zár.
-
Ezen találkozók az MBSZ tagjai számára ingyenesek, a nem tagok számára térítési díj kötelesek.
Külföldi tanulmányutak európai nagyvárosokba:
-
Az elmúlt években nagy sikerrel rendeztük ezen programunkat. 30-40 fő részvételével tartalmas szakmai utakat szervezünk.
-
Ezen szolgáltatásunkra egyaránt jelentkezhetnek MBSZ tagok és nem tagok, részvételi díj fizetése mellett.
2. A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége szakmai csoportjainak találkozói
Vezetői Klub:
-
A Vezetői Klubi találkozókon, mely 2-3 havonta kerül megrendezésre a házak center managerei, vezetői találkoznak. Ezen találkozókon gyakran születnek olyan javaslatok, ötletek, melyek meghatározzák az MBSZ későbbi munkáját és szolgáltatásait.
Üzemeltetői Klub:
-
A szakmai csoportok közül kiemelném az egyik legaktívabb csoportunkat, az Üzemeltetői Csoportot. Egy évben általában 4 találkozót tervezünk tartani a szakemberek részére, eddigi témák voltak:
-
közös árambeszerzés
-
az új energetikai törvénnyel kapcsolatos lobbytevékenység, illetve a törvénnyel kapcsolatos gyakorlati problémák egyeztetése
-
egy elöregedett ház felújítása
-
takarítás tendereztetése, működtetése
-
parkolással kapcsolatos gyakorlati tapasztalatok megosztása
-
egyéb, a házak üzemeltetésével kapcsolatos tapasztalatok, problémák megosztása, közös megoldási javaslatok kidolgozása
-
A szakmai tapasztalatok megosztása során több háznál is meg tudták valósítani a költséghatékonyabb, energiatakarékosabb, környezetkímélőbb üzemeltetést.
Marketing Csoport:
-
A marketing csoport az alábbi célokat tűzte ki:
-
A magyarországi bevásárlóközpont-iparágról nemzetközi szinten hiteles és pozitív kép kialakítása. Ezen célt legfőképpen az ICSC-vel való különböző programokon keresztül kívánjuk elérni.
-
2012-ben Budapesten került megrendezésre az ICSC 3 napos Marketing Konferenciája, mely rendezvényen az MBSZ is képviselte a hazai bevásárlóközpont iparágat egy stand felállításával.
A szakmai csoportok találkozóira MBSZ tagsággal rendelkező cégek képviselői kapnak meghívást és vehetnek részt azokon.