A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének aktuális programjai, a minőségi szakmai munkát segítő szolgáltatásai.
Az MBSZ programjai 3 fő csoportba oszthatóak:
A lobbytevékenység fő programjai az elmúlt években és napjainkban:
A piackutatás fontossága elengedhetetlen mind hazai, mind nemzetközi szinten. Hazai szinten pl. sok esetben a lobbytevékenységet is megalapozza, nemzetközi szinten pedig fontos, hogy a hazai bevásárlóközpontok piacáról hiteles, megbízható adatokkal tudjunk szolgálni a szakma résztvevőinek.
Az MBSZ hazai szinten rendszeres, szakmai találkozókat szervez a tagjai számára:
A szakmai csoportok közül kiemelném az egyik legaktívabb csoportunkat, az Üzemeltetői Csoportot. Egy évben általában 4 találkozót tervezünk tartani a szakemberek részére, eddigi témák voltak:
A szakmai tapasztalatok megosztása során több háznál is meg tudták valósítani a költséghatékonyabb, energiatakarékosabb, környezetkímélőbb üzemeltetést.
Másik aktív tevékenységi területünk a nagy népszerűségben örvendő Vezetői Klub találkozóink, ahol a házak center managerei, vezetői találkoznak. Ezen találkozókon gyakran születnek olyan javaslatok, ötletek, melyek meghatározzák az MBSZ későbbi munkáját és szolgáltatásait.