Kiemelkedően vevőbarát megoldás – „Az Év Boltja” díjat nyert a KÖKI Bringapontja

Idén először hirdetett pályázati lehetőséget bevásárlóközpontoknak a Store Insider „Az Év Boltja” versenyén. Kiemelkedően vevőbarát megoldás kategóriába lett nyertes a KÖKI Bringapontja, mely 2 éve várja kényelmi szolgáltatásaival a kerékpárral érkezőket. A mikromobilitási törekvések napjainkban minden beváráslóközpont és áruházlánc esetében kiemelt figyelmet kapnak, azonban a KÖKI az egyetlen, ahol a hagyományos parkolási lehetőség, bringamegosztó és e-bike töltőpont mellett öltöző, zárható csomagmegőrző, kézmosó, kulacstöltő és szerelőállvány is a látogatók rendelkezésére áll.
Az applikációval nyitható területet a megfelelő világítás, a kamerás megfigyelés, a rendszeres ellenőrzés és a 0-24 elérhető diszpécserszolgálat teszi biztonságossá.
A fenntarthatóságot, a funkcionalitást és a kényelmet ötvöző projekttel számos kerékpáros rendezvényhez, köztük a Magyar Kerékpáros Klub által rendszeresen szervezett Bringás Reggelihez csatlakoztak, ezzel is népszerűsítve ezt a környezetbarát és egészséges közlekedési módot.
A látogatókat magas szinten kiszolgáló fejlesztésükkel méltán nyerték el az Év boltja díjat, melyhez ezúton is gratulálunk!



Tetszett a cikk? Ossza meg másokkal is!
Facebook
LinkedIn
Skype
WhatsApp

További hírek

Cikkek

Megjelent az MBSZ Évkönyv 2024

Megjelent a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének legfrissebb éves kiadványa, melynek kapcsán Balatoni Judittal, a szövetség főtitkárával beszélgettünk. Milyen céllal készítitek az

Részletek »
Cikkek

Bemutatkozik a marketing munkacsoport

Szövetségünk a hatékony információáramlás és tudásmegosztás megvalósítása érdekében szakterületenként munkacsoportokat működtet. Most induló cikksorozatunkban ezeket a csoportokat szeretnénk bemutatni nektek

Részletek »