A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége bemutatja

Are we on the right track?

című rendezvényét

Időpont: 2021-10-18 - 2021-10-19

Helyszín: Grand Hotel Esztergom

Cím: 2500 Esztergom, Táncsics Mihály utca 6.

Áttekintés

A konferencia megítélésünk szerint és partnereink eddigi visszajelzései alapján hiánypótló szakmai rendezvény, mely a bevásárlóközpont-iparág összes résztvevője és érintettje közreműködésével és részvételével kerül megrendezésre. Eddigi tapasztalatunk alapján kb. 140-150 fő részvételére számítunk.

A két nap folyamán prominens, hazai és nemzetközi szakemberek előadásai kerülnek megtartásra, melyeken keresztül többek között bevásárlóközpont üzemeltetési újítások, fejlesztések, innovációk és trendek kerülnek bemutatásra. A hazai szakemberek előadásaival és a tervezett kerekasztal beszélgetések témáival az ingatlanfejlesztés aktualitásait és az ingatlanüzemeltetés fő kihívásait vesszük górcső alá, a bevásárlóközpontokban zajló kereskedelmi, marketing, jogi, pénzügyi, üzemeltetési folyamatokat elemezzük és mutatjuk be legújabb trendeket.

 

A konferencia szakmai védnöke: Cseresnyés Péter kereskedelempolitikáért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkár, Innovációs és Technológiai Minisztérium

 

 

Az MBSz-el régóta szakmai kapcsolatban álló Access4you, mint a rendezvény egyik szakmai támogatója felajánlott a konferencián jelenlévő, Access4you tanúsítással még nem rendelkező vállalatok számára 4 ingyenes akadálymentességi auditot. A felajánlás 3 kiskereskedelmi lánc 1-1 üzletére, valamint 1 bevásárlóközpontra vagy hipermarketre/áruházra érvényes.

A felajánlott ingyenes auditokat a Gálavacsorán sorsoljuk ki a résztvevők között. 

Előadók

Program

1. nap

-

Konferencia támogatás, kiállítás

Konferencia támogatására és kiállításra van lehetőség.

Érdeklődését az mbsz@mbsz.hu címen várjuk. 

10:00 - 10:10

Köszöntő

Előadó(k):

10:10 - 10:30

Nyitó előadás

Előadó felkérés alatt

10:30 - 11:00

Új trendek Európában

Előadó felkérés alatt

11:00 - 11:30

Új trendek Európában „ Felgyorsult változások a kiskereskedelemben” (CEE / Europe)

Előadó(k):

11:30 - 12:00

Kávészünet

12:00 - 12:30

“Csak alibi. A hazai kiskereskedelem útjai a járvány után.”

Előadó(k):

12:30 - 13:00

Előadás

Előadó(k):

13:00 - 14:00

Ebéd

14:00 - 15:30

Post Covid Panelbeszélgetés

Moderátor: Prosits Attila, Gránit Pólus , Business Development Director – Property Management

Résztvevő(k):

  • Cseresnyési Ádám, ECE Projektmanagement Budapest Kft., Bérbeadási Igazgató
  • Pázmány Balázs, Erste Alapkezelő Zrt., igazgatóság elnöke, ingatlanportfólió kezelési vezető
  • Rácz József, Malom Kereskedelmi, Pénzügyi és Szórakoztató Központ / MILL Partner Ingatlanhasznosító Kft., ügyvezető igazgató
  • Simon Tamás, Indotek Group, Retail Divízió, Értékesítési igazgató
  • Takács Ernő, dr. , WING Zrt, Vezérigazgató-helyettes,iroda, kereskedelmi és szállodaportfolió

 

  • ingatlanok értékváltozása
  • bérlői mix optimalizálás
  • hogyan befolyásolhatóak a folyamatok, milyen eszközök lehetnek az üzemeltetők, tulajdonosok, bérbeadók kezében
  • hosszú távú kilátások, mi lesz az elkövetkezendő 1-3 évben. 

15.30 - 15:50

Előadás

Előadó(k):

15:50 - 16:10

Előadás

Előadó(k):

16:10 - 16:40

Kávészünet

16:40 - 17:00

Allee megújulása 2020-2021

Előadó(k):

17:00 - 17:20

Előadás

Előadó(k):

17:20 - 17:40

Előadás

Előadó(k):

  • Nyári Margit, EuroCenter Óbuda, bevásárlóközpont igazgató

17:40 - 18:00

Előadás

Előadó(k):

20:00 -

Gálavacsora

Az MBSz-el régóta szakmai kapcsolatban álló Access4you, mint a rendezvény egyik szakmai támogatója felajánlott a konferencián jelenlévő, Access4you tanúsítással még nem rendelkező vállalatok számára 4 ingyenes akadálymentességi auditot. A felajánlás 3 kiskereskedelmi lánc 1-1 üzletére, valamint 1 bevásárlóközpontra vagy hipermarketre/áruházra érvényes.

A felajánlott ingyenes auditokat a Gálavacsorán sorsoljuk ki a résztvevők között. 

2. nap

-

Konferencia támogatás, kiállítás

Konferencia támogatására és kiállításra van lehetőség.

Érdeklődését az mbsz@mbsz.hu címen várjuk. 

09:30 - 10:30

Innovatív megoldások, technológia újítások, Panelbeszélgetés

Moderátor: Gyalay-Korpos Gyula, Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége, elnök

A résztvevők felkérés alatt. 

10:30 - 11:30

Are you ready? - Vannak válaszaink a gyorsan változó fogyasztói szokásokra? Panelbeszélgetés

Moderátor: Kui János, Marketing Resolution, ügyvezető

Résztvevő(k):

  • Átányi Ajtony, ECE / Fórum Debrecen, bevásárlóközpont igazgató
  • Gábosy Balázs, Nhood Services Hungary Kft., üzletfejlesztési, kereskedelmi és operációs igazgató

További résztvevők felkérés alatt

 

  • Növekvő vásárlóerő – látszódik-e a bevásárlóközpontokban? – pörgő vs. lassuló ágazatok 
  • Covid előtt, covid után, covid közben?
  • Hogyan viselkedik a vásárló a jövőben? 
  • Hogyan köthető össze az e-kereskedelem a hagyományos kereskedelmi formákkal?
  • Ideális pláza 2031-ben: lesz még pláza? Szerinted hogy nézne ki? 

11:30 - 11:50

„Mit tehetnek a bevásárlóközpontok a fenntarthatóság, valamint a Klíma- és Környezetvédelem érdekében?”

Előadó(k):

  • Zentai István, SpaceBuzz Hungary Oktatástámogató, Klíma- és Környezetvédelmi Alapitvany, Kuratórium elnöke,

11:50 - 12:10

Előadás

Előadó felkérés alatt

12:10 - 13:10

Szükségszerű folyamatos újratervezés? Velünk élő járványhelyzet? Melyek az ingatlankezelés víziói, kihívásai?, Panelbeszélgetés

Moderátor: Simon Tamás, Indotek Group, Retail Divízió, Értékesítési igazgató

Résztvevő(k):

  • Balástyai Márk, Futureal, Project igazgató
  • Győri Gyula, CPI Hungary Kft., Facility Management Director
  • Hajas József, Indotek Group
  • Nagy Balázs, MasterClean Kft., ügyvezető igazgató
  • Szűcs Tibor, Dome Facility Services Group Kft., Létesítménygazdálkodási igazgató

 

  • Az elmúlt időszak megnövekedett bérköltségeinek, az alapanyaghiány, az új technológiák elterjedésének és gyors jogszabályváltozások hatása az ingatlanok üzemeltetésére.
  • Munkaerő / szakember hiány
  • COVID és a poszt COVID hatása az ingatlankezelésre

13:30 -

Ebéd

Támogatók és kiállítók

Főtámogatók
ECE
Támogatók
Access4you
Kiállítók
 Dolphio Technologies Kft.
AVadvice Kft
Dome Facility Services Group Kft
IPVISION
ista Magyarország Kft.
Skivak Kft

Árak

Kattintson a panelekre a részletek megtekintéséhez.

MBSZ tag cégek képviselői részére

2 napos konferencia részvétel, 1x vacsora, 2x ebéd, 4x kávészünet, szálloda wellness szolgáltatásainak használata, 1 éjszaka szállás reggelivel, 2 ágyas szobában történő elhelyezéssel.

2 napos konferencia részvétel, 1x vacsora, 2x ebéd, 4x kávészünet, szálloda wellness szolgáltatásainak használata, 1 éjszaka szállás reggelivel, 1 ágyas szobában történő elhelyezéssel

Egynapos konferencia részvétel, 3x kávészünet, 1x ebéd, 1x vacsora.

Egynapos konferencia részvétel, 3x kávészünet, 1x ebéd.

Egynapos konferencia részvétel, 1x kávészünet, 1x ebéd.

Nem MBSZ tag cégek képviselői részére

2 napos konferencia részvétel, 1x vacsora, 2x ebéd, 4x kávészünet, szálloda wellness szolgáltatásainak használata, 1 éjszaka szállás reggelivel, 2 ágyas szobában történő elhelyezéssel

2 napos konferencia részvétel, 1x vacsora, 2x ebéd, 4x kávészünet, szálloda wellness szolgáltatásainak használata, 1 éjszaka szállás reggelivel, 1 ágyas szobában történő elhelyezéssel.

Egynapos konferencia részvétel, 3x kávészünet, 1x ebéd, 1x vacsora.

Egynapos konferencia részvétel, 3x kávészünet, 1x ebéd.

Regisztráció

Személyes adatok
Kérjük adja meg az itt látható adatokat.
A telefonszám csak számokat tartalmazhat! Pl. 06201234567
Részvétel
Minimum 1 kiválasztása kötelező!
Szállás
Kérjük egyet válasszon ki.
Szoba típusa
Ha kér szállást, kérjük adja meg milyen szobában szeretne aludni!
Ágyak
Kivel szeretne egy szobában lenni?
Konferencia napok
Amennyiben nem kér szállást, a konferencia egyik napján, vagy mindkét napján részt kíván-e venni? Több is kiválasztható.
Gálavacsora
Amennyiben nem kér szállást, Október 18-án részt kíván-e venni az esti gálavacsorán?
Érkezés
Kérjük egyet válasszon ki.
Egyéb
Egyéb információk a szállással, vagy a konferencián való részvétellel kapcsolatban.
Feltételek
Kérjük, regisztráció előtt fogadja el a részvételi és lemondási feltételeket.
Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után a jóváhagyott adatok alapján egy DÍJBEKÉRŐT küldünk e-mailben, melyet kérünk a kiállítás napját követő 8 munkanapon belül kiegyenlíteni. A fizetést követően kerül kiállításra a számla, melyet postázunk Önöknek a regisztrációnál megadott címre.

3. Jelentkezésemmel elfogadom, hogy a rendezvény szervezője a megadott címre a rendezvényt követően tájékoztató anyagot küldjenek.

4. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

5. A Veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020 (XI.10) Korm. rendelet 6/C.§ (3). bek. alapján a rendezvényeink látogatására kizárólag koronavírus ellen védett személyek jogosultak. 

A rendelet értelmében az Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége (MBSZ), mint a rendezvény szervezője köteles valamennyi résztvevő védettségét ellenőrizni, melyet a résztvevők a rendelet 2/A.§-a alapján, védettségi igazolványuk, vagy az azzal egyenértékű, a koronavírus elleni védettség igazolásáról szóló 60/2021. (II. 12.) Korm. rendelet szerinti védőoltást igazoló applikáció bemutatásával, valamint ezzel egyidejűleg személyazonosító okmány bemutatásával igazolhatják. Kérjük ezen dokumentumokat hozzák magukkal a rendezvényre figyelemmel arra, hogy ezek hiányában a rendelet 6/C.§ (5). bek. alapján az MBSZ, mint a rendezvény szervezője köteles az Önök beléptetését – még érvényes jegy birtokában is – megtagadni, illetve megakadályozni.

Amennyiben a beléptetés az előbbiekre tekintettel hiúsul meg, azt úgy kell tekintsünk, hogy az érintett a rendezvényen érvényes jegy birtokában sem jelent meg, melyre tekintettel, a megváltott, személyes részvételre jogosító jegy értékének részbeni vagy teljes visszatérítésére nem válik jogosulttá.

Lemondási feltételek

1. A konferencia közeli időpontja miatt anyagi következmény nélküli lemondására nincs lehetőség.

2. 2021. szeptember 01. és szeptember 19.-e közötti lemondás esetén a részvételi díj 50%-a fizetendő.

3. 2021. szeptember 20.-a és október 3.-a közötti lemondás esetén a részvételi díj 75%-a fizetendő.

4. A konferenciát megelőző 10 munkanapon belüli lemondás esetén a részvételi díj 100%-a fizetendő.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát az mbsz@mbsz.hu e-mail címen jelezze!