Rendezvények

A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének állandó rendezvényei, szakmai találkozói:

 

1. Hazai és külföldi study tour programok

 

Hazai bevásárlóközpont látogatások budapesti és vidéki helyszíneken:

  • A bevásárlóközpont látogatások alkalmával 40-50 fő különböző szakterületről – marketing, bérbeadás, üzemeltetés, center manager – érkező szakember részvételével magas színvonalú szakmai találkozó jön létre, melyet egy közös ebéd zár.
  • Ezen találkozók az MBSZ tagjai számára ingyenesek, a nem tagok számára térítési díj kötelesek.

 

Külföldi tanulmányutak európai nagyvárosokba:

 

  • Az elmúlt években nagy sikerrel rendeztük ezen programunkat. 30-40 fő részvételével tartalmas szakmai utakat szervezünk.
  • Ezen szolgáltatásunkra egyaránt jelentkezhetnek MBSZ tagok és nem tagok, részvételi díj fizetése mellett.

 

 

2. A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége szakmai csoportjainak találkozói

 

 

Vezetői Klub:

  • A Vezetői Klubi találkozókon, mely 2-3 havonta kerül megrendezésre a házak center managerei, vezetői találkoznak. Ezen találkozókon gyakran születnek olyan javaslatok, ötletek, melyek meghatározzák az MBSZ későbbi munkáját és szolgáltatásait.

 

Üzemeltetői Klub:

 

  • A szakmai csoportok közül kiemelném az egyik legaktívabb csoportunkat, az Üzemeltetői Csoportot. Egy évben általában 4 találkozót tervezünk tartani a szakemberek részére, eddigi témák voltak:
    • közös árambeszerzés
    • az új energetikai törvénnyel kapcsolatos lobbytevékenység, illetve a törvénnyel kapcsolatos gyakorlati problémák egyeztetése
    • egy elöregedett ház felújítása
    • takarítás tendereztetése, működtetése
    • parkolással kapcsolatos gyakorlati tapasztalatok megosztása
    • egyéb, a házak üzemeltetésével kapcsolatos tapasztalatok, problémák megosztása, közös megoldási javaslatok kidolgozása
  • A szakmai tapasztalatok megosztása során több háznál is meg tudták valósítani a költséghatékonyabb, energiatakarékosabb, környezetkímélőbb üzemeltetést.

 

Marketing Csoport:

 

  • A marketing csoport az alábbi célokat tűzte ki:
    • A magyarországi bevásárlóközpont-iparágról nemzetközi szinten hiteles és pozitív kép kialakítása. Ezen célt legfőképpen az ICSC-vel való különböző programokon keresztül kívánjuk elérni.
    • 2012-ben Budapesten került megrendezésre az ICSC 3 napos Marketing Konferenciája, mely rendezvényen az MBSZ is képviselte a hazai bevásárlóközpont iparágat egy stand felállításával.

 

A szakmai csoportok találkozóira MBSZ tagsággal rendelkező cégek képviselői kapnak meghívást és vehetnek részt azokon.

 

70-672 98-361 98-367 BH0-013 C2020-011 C2020-632 C4040-122 70-337 70-689 74-344 70-642 70-673 70-410 70-461 MB6-871 200-101 70-484 C2090-303 MB6-886 70-246 70-496 74-343 MB7-702 70-410 70-461 70-462 70-685 70-247 70-332 HP2-E59 70-336 70-459 70-414 70-466 70-331 EX300 1Z0-060 MB2-701 70-461 70-462 200-120 70-488 70-680 C2090-303 MB6-886 70-246 70-496 74-343 MB7-702 70-410 70-461 70-462 70-685




Partnereink